بازدید مدیرعامل سازمان رفاه از ظرفیت‌های اجتماعی منطقه ۱۹

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه ۱۹ ضمن بازدید از ظرفیت‌های این منطقه به بررسی نقاط پرآسیب منطقه پرداختند.  

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این بازدید که حسین اخگرپور سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه و امیر بیگ محمدی رئیس اداره آسیب های اجتماعی منطقه نیز حضور داشتند، مسئولین حاضر به بوستان بزرگ ولایت رفته و در جریان ظرفیت ها و امکانات این بوستان به منظور برپایی برنامه های متنوع فرهنگی و اجتماعی برای ارائه خدمات رفاهی بیشتر به شهروندان قرار گرفتند.
در ادامه، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران به منظور بازدید از نقاط پرآسیب به محل کوره های آجرپزی و کانکس کاهش آسیب های اجتماعی رفت و ضمن قدردانی از زحمات مدیریت منطقه در راستای ارائه خدمات به مددجویان، خواستار هم افزایی و هم اندیشی هرچه بیشتر به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در این منطقه شد.
حضور در دفتر حرم مطهر امام راحل و گفتگو با مسئولین حرم در خصوص امکانات، خدمات و برنامه های آتی از دیگر برنامه های احمدی صدر در این بازدید بود.
مهدی هدایت شهردار منطقه نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت خوب این محدوده برای اجرای طرح مسکن ملی استطاعت پذیر، از تأمین مسکن ویژه اقشار آسیب پذیر خبر داد.
انتهای پیام

۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 18111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =