دو کشته و یک مصدوم در تصادف خودرو در بزرگراه امام علی(ع)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از تصادف مرگبار در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان خود را در آتش‌سوزی خودرو از دست دادند و یک نفر مصدوم شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، جلال ملکی درباره جزئیات حادثه تصادف در بزرگراه امام علی(ع) بیان کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف و حریق خودرویی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) بعد از کمربندی آزادگان از طریق سامانه ۱۲۵ به نیروهای آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی همراه با تجهیزات مورد نظر به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد یک دستگاه پژو ۲۰۶  صندوق‌دار با ۳ سرنشین مرد به دلیل نامشخص از مسیر اصلی خارج و با تیر کنار بزرگراه برخورد کرده بودند و خودرو طعمه حریق شده بود.

وی عنوان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان یکی از سرنشینان که جوانی ۱۷ ساله بود، از خودرو خارج شده بود و دو مرد دیگر که حدودا ۲۳ ساله بودند، داخل خودرو در میان حجم زیادی از شعله‌های آتش محبوس بودند که آتش‌نشانان سریعا عملیات اطفا را آغاز کردند؛ در نهایت با تایید عوامل اورژانس و پس از معاینات لازم مشخص شد هر دو نفر به دلیل شدت سوختگی متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند.

ملکی در پایان گفت: محل ایمن‌سازی شده و برای بررسی علت حادثه به پلیس راهور تحویل داده شد.

انتهای پیام/

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 18181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =