ارائه خدمات سلامت‌محور به مردان در بازار میوه و تره‌بار صادقیه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ گفت: همزمان با هفته ملی سلامت مردان، با برپایی ایستگاه در بازار تره‌بار صادقیه، برنامه‌های سلامت‌محور اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، کاظم داودی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت مردان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه گفت: هفته ملی سلامت مردان فرصت مناسبی برای  آگاهی بخشی و حساس سازی مردان برای مراقبت از سلامت خود است و برهمین اساس مدیریت شهری در راستای مسئولیت اجتماعی خود در ارتقای سلامت جامعه منطقه  اقدام به برپایی ایستگاه سلامت در بازار تره بار صادقیه کرد.
او فزود: ایستگاه سلامت در قالب ۳غرفه با حضور پزشک، روانشناس، مشاورتغذیه ، مشاور خانواده و... به ارائه خدمات سلامت محور می پردازد.
داودی  گفت: با توجه به شعار هفته ملی سلامت تحت عنوان "مشارکت مردان، واکسیناسیون حداکثری(کرونا)، محافظت جمعی"، برنامه های آموزشی با هدف آگاهی بخشی و تشویق آقایان به مشارکت در توسعه برنامه های بهداشتی به ویژه واکسیناسیون کرونا اجرا می شود.
او هدف اساسی از اجرای برنامه های هفته ملی "سلامت مردان" را آگاهی بخشی عمومی و حساس سازی مردان برای مراقبت از سلامت خود، پیشگیری از بروز بیماری های غیرواگیر و ترویج ضرورت تشخیص زودرس بیماری های مزمن و غیرواگیر از قبیل سرطان ها و کمک به پیشگیری از بروز آنها از طریق اصلاح سبک زندگی، ارتقاء سلامت مردان و خانواده، همراه با افزایش امید به زندگی دانست.
شایان ذکر است؛ از ۱ تا ۷ اسفندماه هفته ملی "سلامت مردان" نامگذاری شده است و غرفه های برپاشده در محل بازار تره بار صادقیه هر روز به مدت یک هفته از ساعت ۹ الی ۱۳ خدمات سلامت محور به مردان ارائه می دهد.

انتهای پیام

۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 18182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =