تشکیل کارگروه ویژه برای بررسی مسائل و مشکلات رانندگان بخش خصوصی/ ۷۵درصد از اتوبوس‌های پایتخت فرسوده است

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در جلسه‌ای که با حضور جمعی از رانندگان بخش خصوصی برگزار شد، ضمن گفت‌وگو با حاضران به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ بهرام نکاحی در جلسه‌ای که در محل سامانه تندرو ۳ اتوبوسرانی برگزار شد، با حضور در جمع تعدادی از رانندگان بخش خصوصی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

در این جلسه، سرپرست شرکت واحد با اشاره به وضعیت ناوگان اتوبوسرانی در بخش عمومی و در بخش خصوصی به دلیل بی‌توجهی‌هایی که در ادوار گذشته نسبت به این مجموعه شده است، گفت: حاصل این کم‌مهری‌ها، فرسودگی حدود ۷۵ درصد اتوبوس‌های پایتخت و تجهیزات مربوط به آنها و همچنین، عدم پرداخت هزینه تمام‌شده به رانندگان بخش خصوصی در دو سال گذشته بوده است.

وی با تأکید بر نقش مهم بخش خصوصی در حمل و نقل عمومی پایتخت، خاطرنشان کرد: خدمات گسترده بخش خصوصی برای برون‌رفت از شرایط موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب در مسیر ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، غیر قابل انکار است.

در ادامه این جلسه، رانندگان بخش خصوصی، مسائل و مشکلاتی که  با آنها مواجه هستند که مانع از ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در این بخش مهم شده است را مطرح کردند.

در خاتمه این جلسه، با دستور سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، مقرر شد که موضوعات مطرح شده توسط همکاران بخش خصوصی در قالب کارگروهی، با دقت و به فوریت مورد بررسی قرار گرفته و برای کاهش مشکلات اقدام مشترک انجام شود.

انتهای پیام/

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد خبر: 18204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =