بهره‌برداری از پروژه بهسازی و مسقف‌سازی پایانه شاهد در منطقه ۱۹ 

شهردار منطقه ۱۹ از تکمیل عملیات بهسازی و مسقف‌سازی پایانه شاهد و بهره‌برداری از این پروژه در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، مهدی هدایت شهردار منطقه با اشاره به اهمیت بهبود کیفیت خدمات شهری به شهروندان در راستای کسب رضایت آنان گفت: در همین راستا فعالیت بهسازی و مسقف سازی پایانه شاهد با هدف رفاه حال شهروندان و تسهیل بهره برداری آنان از فضای این پایانه اجرا و تکمیل شد.  
او افزود: طی این عملیات ۲۲ سرپناه تاکسی با پوشش ۱۲۰۰ متر مربع فضای ایستگاه به منظور تأمین سایه بان برای بهره برداری شهروندان و رانندگان و طی هماهنگی با سازمان حمل و نقل و ترافیک تعویض و نصب شد.
این مسئول از تکمیل سایر پروژه های درحال احداث در حوزه حمل و نقل خبر داد و گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور و کاهش بار ترافیکی، پروژه رمپ و لوپ شکوفه شهید کاظمی و راه اندازی پارکینگ مکانیزه در محله نعمت آباد در دستورکار قرار گرفته است و با توجه به افزایش بودجه معاونت حمل و نقل ترافیک در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می شود اقدامات موثری در این حوزه صورت گیرد.
براساس این گزارش، پروژه بهسازی و مسقف سازی پایانه شاهد در مراسمی با حضور شهردار منطقه، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، محبوبه ذاکری معاون مطالعات و حسین حسین نژاد مدیر کل مهندسی و ایمنی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا مرآتی معاون حمل و نقل ترافیک و نمایندگان سازمان تاکسیرانی افتتاح شد.

انتهای پیام

۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 18236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =