تلاش برای بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا (ع) در منطقه ۱۵

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ از پیگیری دغدغه شهروندان در بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا(ع) پس از ۴ سال بلاتکلیفی و به منظور رفع تصادفات جرحی و فوتی این محور خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مسعود لواف زاده گفت: در راستای افزایش ایمنی معابر بزرگراهی، جلسات و بازدیدهای میدانی متعددی برای تامین روشنایی معابر بزرگراهی با مشارکت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، و شرکت توزیع برق استان تهران برگزار شد.

او به بهسازی و تامین روشنایی بزرگراه امام رضا(ع) پس از ۴ سال بلاتکلیفی با هدف رفع تصادفات جرحی و فوتی این محور و شریان ارتباطی اشاره کرد و گفت: بزرگراه امام رضا(ع) به طول ۷.۵ کیلومتر از سه راه افسریه آغاز و به سه راه سیمان منتهی می شود که روشنایی این بزرگراه به دو بخش شامل حد فاصل سه راه افسریه تا گردنه تنباکویی و حد فاصل گردنه تنباکویی تا سه راه سیمان تقسیم می شود.

لواف زاده اضافه کرد: در حدفاصل گردنه تنباکویی تا بازار گل امام رضا(ع) ۱۶۸ پایه چراغ برق توسط سازمان فنی و عمران شهرداری تهران نصب شده است که به دلیل فقدان ترانس برق در خاموشی بود و طی پیگیری های انجام شده تکمیل ترانس ها در دستور کاری سازمان است و  در اسرع وقت پس از تکمیل به اداره برق استان تهران تحویل داده می شود.

او به تشریح اقدامات انجام شده در حد فاصل بازار گل تا سه راه سیمان به طول ۱۵۰۰ متر پرداخت و گفت:  هر دو مسیر کندرو و تندروی معبر  فاقد پایه چراغ و ترانس برق است و پس از تصویب نقشه های مورد تائید اداره برق استان تهران، طرح توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران اجرا می شود.

برپایه این گزارش؛ زیرساخت های روشنایی بزرگراه شهید نجفی رستگار نیز شامل تکمیل روشنایی پایه های کوتاه تحویل اداره برق استان تهران شد و همچنین برج های نوری که در دستور کار سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران قرار دارد، پس از تکمیل توسط خود منطقه نگهداشت می شود.

انتهای پیام

۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 18284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =