احداث ۱۰ هزار واحد مسکن جهادی با اولویت مناطق جنوبی پایتخت

رییس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به تامین ۱۰ هزار واحد مسکن با اولویت مناطق جنوبی پایتخت گفت: یکی از اقدامات مهم سازمان نوسازی پس از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، تفاهم و مذاکره با مالکان و سازندگان بزرگ مسکن در شهر از جمله بنیاد مسکن و بنیاد تعاون وزارت دفاع بود که تلاش کردیم ظرفیت های آن ها را شناسایی کرده و بتوانیم امکان تامین مسکن استطاعت پذیر را در تهران فراهم کنیم.

کاوه حاجی علی‌ اکبری در گفت و گو با خبرنگار شهر درباره ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن جهادی بیان کرد: گفت و گویی برای انعقاد یک تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تامین ۱۰ هزار واحد مسکن به ویژه در مناطق جنوبی پایتخت انجام شده است، تا بتوانیم برای ساخت این واحدها از زمین‌های متعلق به شهرداری و زمین‌های متعلق به بنیاد مسکن و هم از ظرفیت شرکت‌های ساختمانی ذیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استفاده کنیم. این تفاهم نامه که فردا منعقد می شود مقدمه احداث این واحدهای مسکونی را فراهم می آورد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به اینکه جلسات مختلف با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شده است، افزود: ما پروژه‌های مشترکی در مناطق ۴، ۵ و ۱۶ داریم که قرار است تا پیش از نوروز ظرفیت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحدی که قبلا قرارداد آن امضا شده کلنگ زنی شود.

وی با بیان اینکه همه این اقدامات در راستای اهداف قرارگاه جهادی مسکن است، عنوان کرد: پس از دستور شهردار تهران مبنی بر تشکیل قرارگاه جهادی مسکن، یکی از اقدامات مهم سازمان نوسازی، تفاهم و مذاکره با مالکان و سازندگان بزرگ مسکن در شهر از جمله بنیاد مسکن و بنیاد تعاون وزارت دفاع بود که تلاش کردیم ظرفیت های آن ها را شناسایی کرده و موانعی که برای فعال سازی این ظرفیت ها وجود دارد را رفع کنیم تا بتوانیم امکان تامین مسکن استطاعت پذیر را در تهران فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶
کد خبر: 18316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =