رقابت ۱۶۵ نوجوان منطقه ۱۵ در رشته آمادگی جسمانی

۱۶۵ نوجوان منطقه ۱۵ در راستای اجرای پویش گام دوم انقلاب-نسل چهارم در رشته آمادگی جسمانی به رقابت پرداختند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدحسن رجبی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: با محوریت توصیه های مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین رویکرد شهرداری تهران مبنی بر حضور جوانان در این گام و بهره مندی از همت، تلاش و پشتکار آنان در اجرای برنامه های اجتماعی و فرهنگی به عنوان یک  فرصت ارزشمند، مسابقات آمادگی جسمانی در شش آیتم با حضور نوجوانان برگزار و در پایان ۲۰ نفر برتر انتخاب و مدال و جوایز آنان توزیع شد.

به گفته او؛ این مسابقات به جهت رعایت شیوه نامه های بهداشتی با تعداد محدودی از شرکت کنندگان و فقط با حضور ۱۶۵ نفر برگزار شد و نوجوانان در شش آیتم دو، شنای سوئدی، پرش از مانع، حرکات ورزشی و اصلاحی، دراز و نشست و نگه داشتن وزنه رقابت کردند.  

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در ادامه با اشاره به اینکه از جمله رویکردهای مدیریت شهری بهره مندی از پتانسیل گروه های سنی جوان و افزایش مشارکت پذیری آنان در برنامه های فرهنگی و اجتماعی است، یادآور شد: این مسابقات ویژه مخاطبین نوجوان ۱۰ تا ۱۸ سال برگزار شد.

برپایه این گزارش؛ مسابقات با همکاری اداره تربیت بدنی منطقه و ناحیه شش، بسیج و شورایاری در مجموعه ورزشی مسگرآباد منطقه برگزار شد.  

انتهای پیام

۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 18351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =