بازسازی محور برادران مقدم در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: پروژه خیابان برادران شهید مقدم در ضلع شمالی حریم راه آهن تهران- اهواز از جمله پروژه‌های توسعه محلی و مهم منطقه است که باید انجام می‌شد و با توجه به اهمیت اجرای این طرح، عملیات تخریب و نوسازی انهار این محور در حال اجرا است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به پروژه عملیاتی خیابان برادران شهید مقدم، سجاد شمالی و بازار مبل گفت: پروژه خیابان برادران شهید مقدم در جنوب منطقه از جمله پروژه های توسعه محلی و مهم منطقه است. با توجه به اهمیت ویژه اقدامات عمرانی در سطح منطقه در ماه های گذشته این سه پروژه مهم در دست اقدام قرار گرفته است.

وی افزود: پروژه عمرانی خیابان برادران مقدم به طول ۱۹۰۰ متر طول در دستور کار قرار دارد که بخش عظیمی از آن در ناحیه ۲ قرار دارد.

شنگی تصریح کرد: در محدوده ناحیه ۲ عملیات عمرانی به طول ۱۲۰۰ متر با جمع آوری نهرهای قدیمی و احداث کانیو، اصلاح و پیاده روسازی در محدوده ناحیه ۳ به طول ۷۰۰ متر، احداث نهر به صورت کانیو و پیاده روسازی، در دست اقدام و بهره برداری است.

شهردار منطقه ۱۷ گفت: این عملیات عمرانی از هفته گذشته آغاز شده و تا به امروز با سرعت خوبی پیشرفت کرده و تاکنون بیش از ۸۰۰ متر طول، عملیات احداث نهر و کانیو انجام شده است. با توجه به بافت فرسوده این محور، پیاده روهای این گذر ایمنی نداشته و به نوعی تبدیل به نقاط ناایمن شهری برای تردد عابرین و خودروهای عبوری شده بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر اصلاح پیاده رو سازی در این مسیر، در بحث بازپیرایی، ایجاد و ارتقا روشنایی در این محور، ایمنی تردد و توسعه فضای سبز، نقاط ناایمن را به ایمن تبدیل می کند و به نوعی فضاهای بی دفاع شهری برای شهروندان ایمن می شوند.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 18379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =