ضرورت پیگیری فوت کودک در کانال عباس‌آباد با حضور دادستانی

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران درباره حادثه غرق شدن یک کودک در کانال آبی در شهرری گفت: اعضای شورای شهر باید با مدعیان عموم و دادستان تهران مکاتبه‌ای با امضای ۲۱ نفر از اعضا داشته باشیم تا با خاطی پرونده برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بابایی یکشنبه- ۸ اسفند ۱۴۰۰- در پنجاهمین جلسه شورای شهر درباره حادثه غرق شدن یک کودک در کانال آبی در شهرری گفت: اعضای شورای شهر پیش از این جهت ایمن‌سازی این کانال پیگیری لازم را انجام داده بودند و بودجه‌ها هم تخصیص داده شده بود و فرمانداری ری هم مساعدت‌ها را انجام داده است. 

نایب رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران افزود: به نظرم ما اعضای شورای شهر باید با مدعیان عموم و دادستان تهران مکاتبه‌ای با امضای ۲۱ نفر از اعضای شورا داشته باشیم تا با خاطی پرونده برخورد جدی شود؛ اقدامات هم از سوی شهرداری جهت پیشگیری در این حوزه صورت گیرد. 

در ادامه مهدی چمران گفت: من هم هنوز دادستان را پس از انتصاب ندیده‌ام؛ انشاءالله برنامه‌ای با حضور ایشان خواهیم داشت و نامه‌ای رسمی با امضای اعضای شورا در این زمینه تهیه و قضیه پیگیری می‌شود. 

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
کد خبر: 18383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =