نخستین پویش «به تو ای دوست سلام» در تهران برگزار می‌شود

اولین پویش «به توی ای دوست سلام» بر اساس تفاهم نامه همکاری بین سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و اتاق بازرگانی تهران با رویکرد حفظ محیط زیست و یاری‌رسانی به نیازمندان شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمد احمدی صدر با ذکر این خبر گفت: این پویش با همکاری  بین این سازمان و اتاق بازرگانی تهران و بهره مندی از توانمندی خیریه ها و سمن های منتخب و فعال شهر در راستای حفظ محیط زیست و خدمت رسانی به کودکان کار، زنان سرپرست خانواده و معلولین اجرا می شود.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: هر ساله با فرا رسیدن ایام نوروز، همانند سالیان گذشته سازمان ها و ارگان ها اقدام به ارسال تبریکات نوروزی خود به صورت کارت های کاغذی می کنند که این روند به واسطه از بین بردن منابع زیستی و به واسطه چرخه تولید کاغذ، قطع درختان و ایجاد آلودگی محیطی، آسیب های جبران ناپذیری را متحمل محیط زیست خواهد کرد. اجرای این پویش تلاش نوینی در حفظ محیط زیست همگام با دستگیری از قشر نیازمند شهر خواهد بود.

وی تشریح کرد: در این پویش سازمان ها، شرکت ها و سازمان های اقتصادی در سطح شهر تهران در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی کارت های تبریک دیجیتالی را که از طریق اتاق بازرگانی تهران تهیه شده، جایگزین کارت های کاغذی خواهند کرد که هزینه تهیه این کارت ها صرف تامین بسته های معیشتی و حمایتی در قالب بن کارت و توزیع آن بین کودکان کار، زنان سرپرست خانواده و معلولین خواهد شد.

دبیر ستاد راهبری مسئولیت پذیری اجتماعی شهر تهران ادامه داد: این پویش از ۱۰ اسفند ماه آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود تا قبل نوروز ۱۴۰۱ این بن کارت ها از طریق عواید جمع آوری شده تهیه و در اختیار این قشر نیازمند قرار گیرد.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 18441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =