برگزاری جشن «رسول مهربانی و لبخند» در محلات منطقه ۲

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ همزمان با فرارسیدن عید سعید بعثت، ویژه برنامه‌های فرهنگی در قالب پویش لبخند و مهربانی را برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲ ،کاظم داودی با اعلام این خبر گفت: همزمان با شب مبعث خاتم پیامبران ویژه برنامه های فرهنگی و جشن «رسول مهربانی و لبخند» با مشارکت حداکثری مساجد، سراهای محلات، گروه های خودجوش مردمی و سایر بخش ها در این منطقه برگزار می شود.
وی هدف از اجرای جشن«رسول مهربانی و لبخند»  و ویژه برنامه های فرهنگی را گسترش و تعمیق شناخت از الگوی دینی رسول اکرم(ص) برشمرد و گفت: ایجاد نشاط معنوی و اجتماعی با بهره گیری از شادی و آموزه های اسلامی، تاکید بر ترویج و اشاعه روحیه شادی و نشاط، گسترش الگوی محبت، همدلی و مهربانی در میان شهروندان، ترویج کمک های مومنانه و مردمی به نیازمندان از دیگر اهداف این برنامه ها است.

وی بااشاره به اینکه این برنامه ها  با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شود، گفت؛ آذین بندی و نورافشانی میادین اصلی و پرتردد منطقه، برگزاری جشن گروههای اقوام - سنتی و محلی، سخنرانی، مسابقات فرهنگی، مولودی خوانی، مناقب خوانی، مسابقه و اهداء جوائز و برپایی کاروان خودرویی از ویژه برنامه های پیش بینی شده در این راستا است.

داودی گفت: به همین مناسبت، نشست گفتمانی و هم اندیشی با موضوع تبیین سیره اخلاقی و اجتماعی حضرت رسول(ص) بعنوان اسوه اخلاق و مهربانی در سرای محلات  برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دو افزود: تولید محتوا در ارتباط با احادیث پیامبراعظم(ص)، معرفی محتوای پویش «رسول مهربانی و لبخند» و انتشار در فضای مجازی، بازدید و اهداء گل و شیرینی در مراکز نگهداری سالمندان، آسایشگاه و بیمارستان های سطح منطقه، جمع آوری کمک های مومنانه وخیرین برای نیازمندان، غبار روبی و عطرافشانی گلزارشهداء مجازی از دیگر برنامه هایی است که به همین مناسبت در منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 18463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =