برپایی گذر فرهنگی و کارآفرینی در مجموعه شهدای خلیج فارس

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کارآفرینی و مهارت‌افزایی و تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر محله محوری و حمایت از اشتغال خانگی، گذر فرهنگی و کارآفرینی محله‌های منطقه ٢٢ با حضور زنان کارآفرین و با همکاری و مشارکت ۱۲ سرای محله منطقه ۲۲، در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، فریدون رضوی‌کیا گفت: برگزاری گذرهای فرهنگی با حضور زنان کارآفرین هم محله‌ای، زمینه همدلی و حس تعلق به محله را بین ساکنین محلات منطقه با مجموعه فرهنگی‌، گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس به وجود می‌آورد.

وی افزود: حمایت از معیشت پایدار زنان کارآفرین یکی از اهداف در دوره اخیر مدیریتی بوده و این روند در ایام منتهی به سال نو ادامه‌ خواهد داشت.

رضوی‌کیا با بیان اینکه گذر فرهنگی و کارآفرینی محله های منطقه ٢٢ با محوریت سرای محله دریاچه شهدای خلیج فارس و با حضور زنان کارآفرین از روز گذشته آغاز به کار کرده است، گفت: به دلیل استقبال زنان کار آفرین و همچنین شهروندان منطقه ٢٢ و گردشگران شهری از این نمایشگاه، مدت زمان برگزاری نمایشگاه تا ساعت ۲۲ روز سه شنبه ۱۰ اسفند ماه تمدید شد تا با توجه به حضور گسترده شهروندان در مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس در روز عید سعید مبعث، ضمن معرفی دست آفریده‌های بانوان به شهروندان، زمینه درآمدزایی بهتر و مناسب‌تر برای زنان کارآفرین فراهم شود.

بر اساس این گزارش، جشنواره دو روزه دست‌آفریده‌های بانوان و نوجوانان کارآفرین با حضور بیش از ۴۰ بانو و نوجوان کارآفرین در حوزه مشاغل خانگی شیرینی، جواهردوزی، صنایع دستی، طب سنتی، محصولات ارگانیک در حال برگزاری است.

انتهای پیام 

۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد خبر: 18493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =