نصب ۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و به روزرسانی تجهیزات، تعداد ۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی در معابر نواحی سه‌گانه منطقه نصب می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به برخی از برنامه های طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱، گفت: در راستای رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و به روزرسانی تجهیزات، آشکارسازی و ایمن سازی، تعداد ۸۰ عدد تجهیزات ترافیکی در معابر نواحی سه گانه منطقه نصب می شود.

وی به ساماندهی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه اشاره و تصریح کرد: در قالب طرح ساماندهی ایستگاه ها، ۴۶ سرپناه برای ایستگاه های اتوبوس نصب می شود. همچنین در همین راستا پاکسازی ایستگاه های اتوبوس مثل نظافت و شست و شو، رفع نقص، تجهیزات روشنایی، تعبیه صندلی و شیشه و نصب تایم تیپل در دستور کار قرار دارد.

 شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: در این طرح مرمت و تعویض علائم ایمنی ترافیکی شامل تابلو، بشکه، استوانه، جزیره ایمنی و تابلوهای هدایت مسیر در دستور کار قرار دارد.

 شنگی با اشاره به ساماندهی پل های عابر پیاده، گفت: ۱۸ پل عابر پیاده شامل ۶ پل مکانیزه و ۱۲ پل عابر پیاده معمولی در سطح منطقه وجود دارد که تعدادی از آنها در این ایام بازسازی کامل می شوند که شامل بازسازی و تجهیز روشنایی، مرمت نرده ها، ترمیم سقف، کف پوش و رنگ آمیزی است. همچنین رنگ آمیزی پایه های المان های ترافیکی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در طرح استقبال از نوروز برخی دیگر از کارهایی که در دستور کار قرار دارد شامل بازدید و رفع نقص چراغ های راهنمایی رانندگی است. این کار با همکاری شرکت کنترل ترافیک شهر تهران بررسی و پایش کامل می شود که در صورت خاموشی چراغ راهنمایی رانندگی، نسبت به رفع آن اقدام می شود.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 18591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =