بررسی ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آتی شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی یک فوریت "طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری" و نیز بررسی چهارمین و پنجمین صورتجلسه‌های کمیسیون نامگذاری در پنجاه و یکمین جلسه شورا خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه اطلاع‏‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه شورا اظهار کرد: این جلسه در روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۰  از ساعت ۸:۴۵ لغایت ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این جلسه با بررسی یک فوریت "طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری" آغاز خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین در این جلسه لایحه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا بررسی خواهد شد.

نادعلی افزود: در این جلسه بررسی نرخ بهره برداری از خدمات مجموعه های سازمان ورزشی شهرداری تهران و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه و بررسی لایحه معرفی یک نفر کارشناس خبره با تخصص لازم و سوابق جهت عضویت در شورای فنی شهرداری تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: همچنین صورتجلسه های چهارم و پنجم کمیسیون نامگذاری نیز در این جلسه بررسی خواهند شد.

وی ادامه داد: در این جلسه یک مورد پرونده پلاک ثبتی با عنایت به نامه شعبه اول اجرای احکام دیوان عدالت اداری و اصلاحیه تبصره سوم ماده ۷ آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: 18618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =