برگزاری ویژه برنامه‌های عید تا عید در محلات منطقه۲

شهرداری منطقه دو به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه ویژه برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آیینی تحت عنوان عید تا عید را در قالب فضاسازی محیطی و آذین‌بندی معابر اجرا می‌کند.

به گزارش شهرو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،مهدی صالحی شهردار منطقه با بیان این مطلب گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه،برنامه های فرهنگی ،مذهبی و هنری با مشارکت گروه های مردمی، مساجد، کودکان و نوجوانان دهه هشتاد، با هدف ایجاد روحیه و تقویت فضای معنوی، شادی و نشاط اجرا می شود.
وی افزود: همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء(ع) و به مناسبت روز پاسدار، مراسم جشن حسینی در سرای محلات با اجرای گروه های سرود، و مدیحه سرایی و مداحی اهل بیت(ع)، در محلات برگزار می‌شود.
صالحی خاطر نشان کرد: فضاسازی محیطی، آذین بندی معابر و میادین پرتردد منطقه، برپایی کاروان های خودرویی مهربانی و لبخند ، اجرای سرودهای سیار توسط گروهی از نوجوانان و جوانان دهه ۸۰، برپایی ایستگاه های لبخند در سطح محلات و مساجد به منظور پذیرایی از شهروندان، اجرای برنامه مهمانی لاله ها به منظور غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء، تجلیل و تقدیر از پاسداران ساکن منطقه بخشی از برنامه های پیش بینی شده است.
وی در ادامه به اجرای پویش یک دقیقه دلتنگی اشاره کرد و گفت: این پویش به مناسبت ولادت با سعادت امام زمان(عج) در چند بخش دلنوشته، دکلمه و شعر با محوریت امام زمان(عج) اجرا می شود.
به گفته شهردار منطقه۲ ؛ همزمان با این ایام ، نشست هایی با مضمون "مهدویت" برگزار و از فعالان مهدوی و فعالان قرآنی، تقدیر می شود.
صالحی با اشاره به اینکه در راستای اجرای «پویش لبخند بسازیم» ویژه برنامه هایی متناسب با تمامی گروه های سنی پیش بینی شده است گفت: بدین منظور نمایش های  شاد کمدی و موزیکال  با محتواهای آموزشی ویژه کودکان اجرا می شود.

انتهای پیام

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
کد خبر: 18657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =