از تزریق مالی به اتوبوسرانی تا افزایش خدمات‌دهی مترو

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل عمومی برای ایام پایانی سال را تشریح کرد.

سید مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با شهر، ضمن اشاره به تغییرات رفتار ترافیکی در ایام پایانی سال به ویژه اسفند بیان کرد: شهر تهران در این ایام درگیر سفرهای نوروزی می‌شود. همچنین شهروندان همزمان با خرید و مراجعه به مراکز تجاری، سبب افزایش سفرهای درون شهری می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه دستورالعمل‌های استقبال از بهار ابلاغ شده است و عمده این دستورات ماهیت نگهداری دارند، اضافه کرد: تصمیماتی از نظر اینکه محدودیت جدیدی برای تردد مردم در اسفند ماه اعمال شود، اتخاذ نشده است.

وی ضمن اشاره به اقدامات حوزه حمل و نقل عمومی در ایام پایانی سال گفت: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، ارائه خدمات و سرویس دهی در این ایام انجام می‌شود، البته اقدامات در راستای نوسازی در حد مقدورات و تعمیرات با هزینه‌ای اندک که می‌تواند بخشی از ظرفیت ناوگان غیرفعال را به‌ کار گیرد، ابلاغ شده است.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: البته تزریق مالی مختصری به اتوبوسرانی انجام شده است تا بتوانند تعمیرات جزئی با هزینه‌ای اندک را انجام دهند؛ همچنین به مترو و تاکسیرانی ابلاغ شده است که در صورت افزایش حجم تقاضا، خدمات خود را افزایش دهند.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 18673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =