ساماندهی هزار و ۸۴۰ دستفروش در روزبازارهای منطقه ۱۵

معابر و نواحی هفتگانه منطقه ۱۵ با اجرای طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست آماده ورود به قرن جدید شمسی شدند.

به گزارش شهر و با نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ شهردار منطقه در تشریح برنامه های استقبال از نوروز معاونت خدمات شهری گفت:  معابر جنوب‌شرق پایتخت با اجرای عملیات گسترده خدمات شهری شامل رفت و روب، پاکسازی جداره های شهری از برچسب های تبلیغاتی، پاکسازی زمین های بایر و بی دفاع شهری، لایروبی انهار روباز و بسته، شستشوی المانهای شهری، جداول و گاردریل ها و ... به استقبال بهار ۱۴۰۱ رفت.

به گفته او؛ این اقدامات از ابتدای اسفند ماه و در راستای بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان به اجرا در آمد و تمامی کوچه ها و معابر محلات منطقه رنگ بهاری به خود گرفت.

شهردار منطقه در ادامه به اقدامات اداره زیباسازی در طرح استقبال از نوروز اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و ۶۰۰ متر طول رنگ آمیزی گاردریل، ۱۲ هزار و ۸۰۰ متر رنگ آمیزی و پاکسازی جداره شهری شامل بزرگراه های امام رضا (ع)، امام علی (ع)، بسیج و محورهای اصلی سطح نواحی با رنگ پوششی، ۳۵ هزار متر مربع آذین بندی معابر با  ریسه پرچمی و نوری، تعویض ۳۱۷ تخته پرچم به مساحت ۱۲۶۸ مترمربع و رنگ آمیزی نیوجرسی های از جمله این اقدامات است.

صباغ افزود: اداره ساماندهی نیز با بهسازی وضعیت ظاهری کیوسک شامل رنگ آمیزی، شستشو و رفع سدمعبر ۵۷ کیوسک، کاهش مزاحمت های صنفی مشاغل مزاحم، ساماندهی هزار و ۸۴۰ دستفروش در روزبازارها و عملیات مبارزه با جانوارن موذی و کنترل حیوانات شهری به استقبال بهار رفت.

انتهای پیام

۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
کد خبر: 18866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =