توزیع و کاشت بیش از ۲۰ هزار اصله نهال مثمر در منطقه ۱۸

شهردار منطقه ۱۸ گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توسعه فضای سبز و نگهداری از محیط زیست، طرح جهادی توزیع و کاشت بیش از ۲۰ هزار اصله نهال مثمر در منطقه ۱۸ اجرا می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، یعقوب هوشیار در تشریح طرح جهادی ارتقای شاخص های فضای سبز شهر تهران گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم توسعه فضای سبز و نگهداری از محیط زیست با غرس نهال های مثمر، طرح جهادی توزیع و کاشت بیش از ۲۰ هزار اصله نهال مثمر در منطقه ۱۸ انجام می شود.

وی تاکید کرد: این طرح که شامل توزیع و کاشت نهال های مثمر در بوستان ها، فضاهای سبز عمومی و منازل شهروندان متقاضی است، با مدیریت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران، کانون خدمت رضوی منطقه ۱۸، گردان امام علی (ع) و یگان امام رضا (ع) برگزار می شود.

هوشیار افزود:  این طرح روز دوشنبه طی مراسم رسمی پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می شود و شهروندان می توانند تا روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ ، روز آشتی با طبیعت با مراجعه به محل ساختمان ستادی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۸ یا شهرداری های نواحی منطقه درخواست دریافت و کاشت نهال کنند. 

انتهای پیام 

۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 18903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =