جانمایی المان‌های نوروزی در میادین و معابر منطقه ۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ گفت: به منظور طراوت بخشی به محیط شهری، المان‌های نوروزی با موضوعات هنری بهار و نوشدن طبیعت در حال نصب است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲ ، علیرضا جعفری با بیان این مطلب، گفت: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، جانمایی المان های نوروزی و نورپردازی معابر در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به نصب ۲۰ المان حجمی در میادین و معابر گفت:  این طرح تلاشی برای وارد کردن هنر در زندگی روزمره شهروندان و تزریق لطافت و شادابی در معابر شهری است.
جعفری ادامه داد: در حال حاضر المان‌های طنین نوروز در چهارراه سرو، کوچ فلامینگو در میدان سماء و همچنین المان ها نوشتاری از شعرهای بهارانه در بزرگراه شیخ فضل اله نوری در ورودی منطقه ۲  نصب شده است و جانمایی المان هایی همچون حاجی فیروز در میدان بهرود،المان بابا نوروز در میدان تیموری ، هفت سین تخم مرغی در میادین توحید و فرحزاد و ... در دستور کار قرار دارد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به اقدامات اجرایی در زیباسازی میادین اصلی منطقه گفت: نصب ریسه های نوری مدور و المان نوری در معابر و میادین این منطقه،اجرای دیوار نگاری در بزرگراه هاشمی رفسنجانی، اهتزاز پرچم های رنگی با هدف آراستگی و زیباسازی شهری از دیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار است.
وی ادامه داد :بوستان نهج البلاغه به عنوان یکی از بوستان های فرامنطقه ای است که روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان است و به منظور ایجاد فضایی زیبا برای پذیرایی از گردشگران نوروزی ،علاوه بر کاشت گل های بهاری،موزه نقش و نور به مساحت ۱۲۰۰مترمربع در این بوستان اجرا می شود.

انتهای پیام

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 18950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =