بازارچه نوروزی ویژه مشاغل سیار و زنان سرپرست خانواده در منطقه ۱۱ راه‌اندازی شد

شهردار منطقه ۱۱ گفت: با در اختیار قرار دادن ۵۶ غرفه‌ نمایشگاهی، کارافرینان مشاغل سیار و زنان کارآفرین سرپرست خانواده ساماندهی شدند.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار شهر درباره راه اندازی بازارچه نوروزی در منطقه ۱۱ گفت: به منظور ساماندهی فعالیت و کسب و کارهای سیار و زنان سرپرست خانواده در محله های مرکزی تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ نسبت به برپایی بازارچه نوروزی در مساحت ۴۲۰ متر مربع در ضلع شمالی بوستان دانشجو اقدام کرد.

شهردار منطقه۱۱ افزود: این بازارچه‌ها با هدف توانمندسازی زنان کارآفرین و سرپرست خانواده و توجه به ساماندهی مشاغل سیار و بی کانون در سطح منطقه راه اندازی شد تا افراد بتوانند در این بازارچه صنایع دستی، محصولات و دست آفریده‌های خود را عرضه و امکان اشتغال‌زایی آن‌ها در شب های نزدیک به نوروز۱۴۰۱ تسریع و تقویت شود.

وی تصریح کرد: ساخت و تجهیز غرفه های بازارچه نوروزی منطقه ۱۱ در ضلع شمالی بوستان دانشجو با مشارکت شرکت ساماندهی مشاغل و معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ با توجه به معماری سنتی و جلوه بصری غرفه ها از اوایل اسفند ماه سال جاری آغاز شد و هم اکنون کارآفرینان در غرفه های بازارچه نوروزی مشغول کسب و کار و فروش محصولات هستند.

موسوی بیان کرد: هدف اصلی راه اندازی این بازارچه ساماندهی معابر پر تردد در روزهای منتهی به نوروز ۱۴۰۱، استقبال از بهار و توجه به اقشار مذکور در تولید و حمایت از کسب و کار بوده است و تا پایان فروردین ماه نیز دایر است تا شهروندان بتوانند با حضور در این غرفه ها نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز از جمله صنایع دستی، پوشاک، انواع خوراکی ها و حمایت از زنان کارآفرین، سرپرست خانواده و مشاغل سیار اقدام کنند.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 18984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =