محلات منطقه ۲ با پویش "کوچه تکانی" به استقبال بهار می‌روند

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: پویش "کوچه‌تکانی شهر-- همدلی شهر" با محوریت مشارکت شهروندان در نگهداشت و زیباسازی محلات اجرا می‌شود.

 به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و اجرای طرح استقبال از فصل بهار، پویش"کوچه تکانی" به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی و جلب مشارکت شهروندان در آراستگی معابر اجرا می شود.
وی با اشاره  به رویکرد پویش مبنی بر مشارکت پذیری و تقویت همدلی شهروندان افزود: در همین راستا تلاش می شود با بهره گیری از تمامی پتانسیل های محلی و ظرفیت های مردمی ، منتخبین محلات و شخصیتهای برجسته ، شهری پاک و آراسته و سزاوار شهروندان را دربهار طبیعت نوید بدهیم .
وی با بیان اینکه این طرح روی موضوع نگهداشت تمرکز دارد، گفت: به منظور جلب مشارکت مردم در هر کوچه، طرح با برنامه های شاد و مفرح آغاز می شود و سپس برنامه های خدمت رسانی در حوزه فضای سبز، خدمات شهری،زیباسازی  و ... انجام می شود.
جعفری با اشاره به اینکه پویش خانه تکانی شهر- همدلی شهر در هر ناحیه یک محل اجرا می شود،  افزود: این طرح در محله سعادت آباد–خیابان بهزاد، محله مرزداران–خیابان قموشی، محله کوی نصر–خیابان ناظریان قمی، محله آزمایش–خیابان کوهسار، محله سپهر–ارغوان غربی و... انجام می شود.

انتهای پیام

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 19016

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =