بهره‌برداری از بزرگ‌ترین مجموعه تحویل پسماند خشک در منطقه ۱۰

آیین بهره‌برداری از بزرگترین مجموعه تحویل پسماند خشک با حضور مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، رضا شرفی شهردار منطقه ۱۰، شادی مالکی سرپرست معاونت هماهنگی و ارزیابی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، جمعی از دبیران شورایاری، خانواده معظم شهدا و شهروندان به میزبانی شهرداری منطقه ۱۰ در مجموعه ورزشی محمدرضا حیدریان برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، صبح امروز مجموعه‌ی دریافت پسماند خشک با متراژ تقریبی ۳۰۰ مترمربع در راستای افزایش مشارکت شهروندی و طرح تفکیک در مبدا، حفظ محیط زیست و بهبود شرایط اقتصادی شهروندان در خیابان کمیل نبش کوچه گروسی جنب مجموعه ورزشی شهید حیدریان فعال و به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه با فعالیت مرکز گلماند آپارتمانی و گلماند باغی و ارائه‌ی انواع گل و گیاه آپارتمانی و نهال‌های باغبانی، مرکز پسماندمارکت، هایپرپسماند و پسماند میوه و ارائه‌ی انواع میوه و اقلام بهداشتی، خوراکی و محصولات سوپرمارکتی و مرکز پسماندبیمه و ارائه‌ی انواع بیمه‌نامه‌ها (خودرو، آتش سوزی، مسئولیت مدنی، حوادث، شخص ثالث و ...) آغاز به کار کرد.

مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران رویکرد فرهنگی و اجتماعی موضوع پسماند و ارائه ایده‌های جدید در قالب خدمت به شهروندان و جلب حداکثری مشارکت شهروندان را امری ضروری تلقی کرد و افزود: تفکیک پسماند از مبدا بسیار ارزشمند است و می‌توان با استفاده از پتانسیل دانشی و مشارکت شهروندان در این حوزه همچون کشورهای پیشرفته موفق شد.

در ادامه محمدمهدی عزیزی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن قدردانی از اقدامات مدیریت شهری منطقه ۱۰ گفت: این خدمات ابزار موفقی است که می‌تواند به عنوان مشوق عمل کند و مشارکت شهروندان و مسئولیت حداکثری ایشان را در برداشته باشد.

انتهای پیام 

۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 19031

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =