تقدیر دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر از ایجاد فرهنگسرای یاریگران زندگی

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در نشست هیئت اندیشه‌ورز این ستاد از فعالیت‌های سازمان فرهنگی و هنری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و به طور ویژه راه‌اندازی فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی تقدیر کرد.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، هفدهمین نشست هیئت اندیشه‌ورز ستاد مبارزه با مواد مخدر در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد. 

در این نشست اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری، غلامعلی افروز رییس شورای اندیشه‌ورز خانواده سازمان فرهنگی هنری، سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور، مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما، محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی و جمعی از نمایندگان نهادهای مختلف حضور داشتند. 

اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در این نشست از فعالیت‌های سازمان فرهنگی و هنری در زمینه مبارزه با مواد مخدر و به طور ویژه افتتاح فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی تجلیل کرد و توجه این سازمان به پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را قابل تقدیر دانست. 

فرهنگ‌سرای یاریگران زندگی در خیابان ری، نرسیده به میدان قیام، بوستان کوثر واقع شده و حدود ۷۰۰ متر زیربنا دارد. سالن اجتماعات ۸۰ نفره و کتابخانه تخصصی با موضوع مبارزه با اعتیاد دیگر امکانات این فرهنگ‌سرا است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است.

انتهای پیام 

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 19055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =