افزایش ۳۰ هزار متر مربع به سرانه پارکینگ بهشت زهرا(س)/ خدمات‌دهی ۴۵۰۰ نیروی راهور و انتظامی برای مدیریت ترافیک

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به تمهیدات این مجموعه در پنج شنبه آخر سال به افزایش ۳۰ هزار متری سرانه پارکینگ بهشت زهرا(س) اشاره کرد.

سعید غضنفری در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به افزایش ۳۰ هزار متر به سرانه پارکینگ سازمان بهشت زهرا(س) گفت: اولین اقدام سازمان برای پنج شنبه آخر سال ۲۴ ساعته شدن فعالیت کارکنان سازمان برای مدیریت حضور مردم به این محدوده است.

وی ضمن درخواست از شهروندان برای مدیریت حضورشان در بهشت زهرا(س) در پنج شنبه آخر سال ادامه داد: امسال ۳۰ هزار متر به سرانه پارکینگ بهشت زهرا(س) با هدف کنترل و مدیریت بار ترافیکی این مجموعه اضافه شده است.

غضنفری بیان کرد: در حوزه خدمات شهری و منظر عمومی فرش گل ۱۱۰۰ متری در ورودی باب الشهدا اجرا شده است و برای زیباسازی این مجموعه کاشت ۲۵ هزار گل لاله آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به همزمانی زیارت اهل قبور در پنج شنبه آخر سال با نیمه شعبان و دربی از شهروندان خواست تا سفر خود به بهشت زهرا(س) را مدیریت کنند.

وی در ادامه با اشاره به همکاری بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در پنج شنبه آخر سال تاکید کرد: از ۲ ماه قبل نخستین جلسه هماهنگی با پلیس راهور برگزار شد و ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای راهور و انتظامی پیرامون و داخل سازمان بهشت زهرا(س) مشغول انجام وظیفه هستند.

غضنفری با اشاره به بازگشایی درب‌های جدید در این مجموعه گفت: درب های باب الحسن برای مسیر خروجی در جاده قدیم قم و درب باب الحسین برای ورود خودروها از سمت جاده قمصر به تازگی احداث شده اند و درب های باب القرآن و باب الصادقین نیز که از گذشته وجود داشته اند، بازگشایی شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان یادآور شد: یک بازارچه فصلی در مجموعه بهشت زهرا(س) با ۲۰۰ غرفه راه اندازی شده است که ۲۰ غرفه از آن در اختیار زنان سرپرست خانوار که در پیرامون بهشت زهرا(س) زندگی می کنند، قرار گرفته است و شهروندان می توانند بخشی از مایحتاج خود را از این بازارچه تهیه کنند.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر: 19062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =