کاشت دو هزار اصله درخت در بوستان دستواره منطقه ۲۱

با مشارکت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، شهرداری منطقه۲۱، مجمع کارآفرینان ایران، گروه صنعتی آذین خودرو، انجمن قطعه‌سازان همگن، فعالان بخش خصوصی صنایع و گروه صنعتی برنز، آئین کاشت دو هزار اصله درخت در بوستان دستواره انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه گفت: شعار بسیار زیبایی برای آیین درختکاری امروز مبنی بر "ایران سربلند، ایران قوی" انتخاب شده است چراکه فضای سبز به عنوان مهم ترین رکن در حفظ محیط زیست مطرح است.

وی افزود: در بخشی از دعای عهد می خوانیم که مضمون آن را به این شکل می توان در مبحث مدیریت شهری به کار گرفت و به صورت برنامه عملیاتی نصب العین قرار داد؛ شهر آباد و پیشرو و شهروندانی مکرم و برخوردار.

کاشانی پور اظهار داشت: در حد توان و با هم قدمی بخش خصوصی و صنایع، می‌خواهیم طعم خدمت درست و صادقانه را به کام مردم بچشانیم. در هفته درختکاری و منابع طبیعی، اصل حفظ محیط زیست و درختکاری را به مثابه مساله ای جهانی مدنظر قرار داده ایم.

شهردار منطقه۲۱ تاکید کرد: تمام تلاش ما در مدیریت شهری بر این اصل استوار شده تا جای امکان در مسیر فرهنگ سازی و حفظ محیط زیست شهری قدم برداریم. در دین مبین اسلام نیز توجه به درخت و حفظ آن به طور جدی مورد تاکید است. در هر دو دیدگاه علمی و دینی، باید نسبت به حفظ درخت و توسعه درختکاری حساس باشیم.

کاشانی پور اظهار امیدواری کرد که بوستان های منطقه۲۱ زیباتر شده اند و برنامه های کارشناسی شده ای برای موضوعی کردن بوستان ها، با نگاه ویژه به ایجاد بوستان های ویژه بانوان در دستور کار منطقه قرار دارد.

انتهای پیام 

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 19070

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =