اجرای «پویش مومنانه» در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ گفت: در قالب «پویش مومنانه» و به‌منظور یاری‌رسانی به خانواده‌های کم‌برخوردار، ۵ هزار و ۲۸۴ بسته ارزاق و البسه عید نوروز میان نیازمندان شناسایی‌شده توزیع شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ ضمن تبریک اعیاد پر برکت شعبانیه افزود: با لطف خدا و به همت بسیج، ادارات بانوان و مرکز خدمات اجتماعی، طرح های کمک های مومنانه در مناسبت های ویژه در طول سال به محرومان و نیازمندان انجام می شود.

به گفته او، همزمان با این عید نوروز و بهار طبیعت  نیز این امر خداپسندانه با شور و شوق بیشتری تداوم یافت و بسته های حمایتی و معیشتی به خانواده های تحت پوشش سامانه سمات و کودکان مراکز پرتو توزیع شد.

صباغ افزود: در این مرحله رزمایش مومنانه بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ سبدکالا، بسته گوشت، بسته های بهداشتی، البسه و کارت هدیه در نواحی هفتگانه میان خانواده های کم برخوردار توزیع شده است و این طرح با همراهی خیرین ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه محدودیتی در مشارکت شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد وجود ندارد، گفت: هدف از مشارکت شهرداری در این طرح ایجاد هم افزایی بین شهروندان، خیرین و سازمان های مردم نهاد است تا با مدیریت و همکاری آنها لیست یکسانی از نیازمندان واقعی تهیه و نیازهای آنان برآورده شود.

صباغ در ادامه به اقدامات اداره بسیج اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ سبد ارزاق نیز میان همکاران پاکبان توزیع می شود.

شهردار منطقه در پایان از مردم نیکوکار و خیر برای پیوستن به این پویش و کمک مومنانه به خانواده های نیازمند و کم بضاعت قدردانی کرد.

انتهای پیام 

۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 19093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =