معرفی ۱۰۰ مکان گردشگری پایتخت در چالش "تهران با تو"

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در تعطیلات نوروز به معرفی ۱۰۰ نقطه مهم گردشگری شهر تهران در چالش «تهران با تو» اقدام کرده است.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه تحلیلی خبری فرهنگ و هنر،مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۲ در تعطیلات نوروز به معرفی  ۱۰۰ نقطه مهم گردشگری شهر تهران  در چالش " تهران با تو " اقدام کرده است . این برنامه با مشارکت معاونت گردشگری اداره کل گردشگری و صنایع دستی استان تهران - سایت کجارو - خانه عکاسان جوان برگزار می شود .  

 احمد زارعی مدیر چالش تهران با تو گفت : ۱۰۰ نقطه گردشگری در تهران از طریق سایت فرهنگسرای تهران به نشانیhttps://tehran.farhangsara.ir با مسیر یابی مناسب به شهروندان معرفی می شود که شهروندان با حضور در این  ۱۰۰ نقطه مکان معرفی شده می توانند با گرفتن عکس سلفی از خود و خانواده  در مسابقه تهران با تو شرکت کنند .

وی گفت: هر چقدر تعداد بازدیدهای عکس بیشتر باشد شانس برنده شدن برای شرکت کنندگان نیز بیشتر است.

زارعی تصریح کرد: در این برنامه ۴۰ میلیون تومان جایزه برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. همچنین، جایزه ویژه ای به عکسی از موضوعات محیط زیستی مرکز گردشگری تعلق خواهد گرفت .

او گفت: علاقمندان از اول تا ۲۵ فروردین ماه می توانند عکس های خود را ارسال کنند و اسامی افراد برگزیده در مراسم اختتامیه چالش تهران با تو ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱  در فرهنگسرای تهران اعلام خواهد شد. .

مدیرچالش تهران با تو گفت: علاقمندان به شرکت در این چالش باید در عکس سلفی با اماکن گردشگری شئونات اسلامی را رعایت کنند، همچنین ابعاد عکس را در دو قاب عمودی و افقی همراه با  نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود به واتس آپ فرهنگسرای تهران به شماره ۰۹۳۵۲۵۰۲۷۸۵ یا به اینستاگرام  « تهران با تو» به نشانی  Tehran.batoارسال کنند.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 19134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =