تجلیل از نخبگان و جوانان برتر در منطقه ۱۴

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) جوانان نخبه در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی طی مراسمی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مسئولان ارشد حوزه سلامت شهرداری تهران، مدیران شهری منطقه ۱۴ و جمعی از معتمدان محلی مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، این مراسم با هدف تقویت روحیه خودباوری، افزایش نشاط اجتماعی، الگو سازی و فراهم شدن زمینه تجلی ارزش های متعالی، به میزبانی دارالمومنین تهران برگزار شد.
محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴، ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با بیان اینکه الگوسازی از شخصیت والا و شجاع حضرت علی اکبر (ع) ثمرات مثبتی برای جوانان جامعه اسلامی ایران در عرصه های مختلف زندگی و کار به همراه دارد، بر ضرورت پایداری در الگوپذیری و گام برداشتن در مسیر اخلاقی و رفتاری ائمه اطهار(ع) به عنوان رمز موفقیت در همه زمینه ها اشاره کرد.
سالاری پور همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت های جوانان در همه عرصه ها تاکید کرد و گفت: اقدامات جهادی و دلسوزانه جوانان  متدین و انقلابی  در دوران انقلاب اسلامی گواه این است و  اعتماد به جوانان و سپردن مسئولیت به آنها،  ثمرات خوبی  را برای جوانان و کشور در پی دارد.
شهردار منطقه ۱۴ در پایان با بیان اینکه مدیریت شهری منطقه ۱۴ خادم مردم دارالمومنین است، از ارتقای سرانه های فرهنگی و خدماتی  و بهره مندی از ظرفیت جوانان و نخبگان محلی برای پیشبرد اهداف و خدمت گزاری کیفی تر به شهروندان دارالمومنین تهران خبر داد.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
کد خبر: 19139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =