آذین‌بندی و نورپردازی معابر منطقه۲ در آستانه جشن بزرگ انتظار

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ از آماده ‌سازی منطقه در آستانه فرا رسیدن جشن بزرگ عید نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش شهرو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علیرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: همزمانی برنامه های استقبال از بهار  با جشن بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت بقیه‌الله (عج) باعث شد تا برنامه‌ریزی‌های مختلفی برای آماده سازی منطقه صورت بگیرد.
وی افزود:به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت یگانه منجی عالم بشریت و در راستای حفظ و ترویج و تعمیق شهروندان از الگوهای دینی، فضاسازی محیطی از جمله آذین بندی و نورپردازی معابر و میادین انجام شد.
به گفته جعفری؛ با نصب  ۲۰هزارمتر نورپردازی و ۱۵ هزار متر طول ریسه رنگی و اکران  ۵۰۰تخته  بنر با محتوای میلاد یگانه منجی عالم بشریت، محیط شهری برای جشن بزرگ انتظار آماده سازی شد.
وی اضافه کرد:  نصب پایه استند با مضامین بهاری و شعبانیه در میدان کوثر و بلوار سعادت اباد از دیگر اقدامات اجرایی در این زمینه است.
 معاون شهردار منطقه۲ افزود: در راستای فضاسازی محیطی با حال و هوای نوروز باستانی ، المان حجمی با عنوان " پیک نوروزی " در فلکه اول صادقیه  و المان حجمی با مضمون خانه تکانی در میدان شهید طهرانی مقدم جانمایی شد.

انتهای پیام

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 19173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =