آماده‌سازی خیابان حضرت ولیعصر(عج) در جشن بزرگ نیمه شعبان

شهردار منطقه۱۱ از زیباسازی و برپایی جشن در معابر محله‌های مرکزی تهران به خصوص محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱،  سید محمد موسوی شهردار این منطقه از آمادگی برای برگزاری جشن و سرور ویژه نیمه شعبان در این منطقه خبر داد.

شهردار منطقه۱۱ گفت: بیش از ۵۰ مسجد در سطح منطقه به خصوص مساجد واقع در محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) تجهیز شد و بسته های آذین بندی شامل ریسه نوری، ریسه پارچه ای و پرچم های مزین بنام حضرت حجت(عج) توسط اداره زیباسازی تامین و تحویل شد.

موسوی ضمن اشاره به اهمیت جشن نیمه شعبان برای مسلمانان و عشاق امام زمان(عج) گفت: به منظور برپایی هرچه با شکوه تر جشن نیمه شعبان و زیباسازی شهر در این ایام کلیه المان ها، مبلمان های شهری، رفیوژ های ترافیکی، نرده های معابر و پایه های ترافیکی در محور خیابان حضرت ولیعصر(عج) از میدان راه آهن ‌تا چهارراه حضرت ولیعصر(عج) شست و شو و رنگ آمیزی شد.

شهردار منطقه۱۱ خاطر نشان کرد: طول خیابان حضرت ولیعصر (عج) در منطقه۱۱ تهران به متراژ ۷هزار مترمربع، به وسیله ریسه های پارچه ای و نوری آذین بندی شد.

 او همچنین اعلام کرد : در چهارراه حضرت ولیعصر عج، میدان منیریه و میدان راه آهن استیج های ویژه برنامه های فرهنگی برای خانواده ها در جشن نیمه شعبان در نظر گرفته شده است و هم چنین استقرار غرفه های توزیع نذورات مردمی ویژه ولادت با سعادت حضرت امام مهدی (عج) در محور خیابان حضرت ولیعصر عج توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه نیز در دست اقدام است تا میزبان جشن بزرگ نیمه شعبان در محلات مرکزی تهران باشیم.

انتهای پیام 

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 19244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =