بازنگری در اجرای خطوط ۸ تا ۱۱ مترو هزینه‌ها را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهد/افتتاح پایانه اکباتان تا اردیبهشت۱۴۰۱

معاون شهردارتهران با پرداختن به خطوط باقی‌مانده متروی پایتخت گفت: علاه بر تلاش برای اجرای خطوط باقی‌مانده ۸ تا ۱۱ مترو، باید بازنگری در هزینه‌های زائد صورت گیرد؛ چراکه می‌توان با یک بازنگری در طراحی و استفاده از فناوری‌های جدید تا ۳۰ درصد هزینه‌ها را کاهش داد.

سیدمجتبی شفیعی در مراسم افتتاح ایستگاه متروی بوستان گفتگو و بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت - چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰- ضمن تشکر از زحمات کارکنان شرکت مترو برای ساخت این ایستگاه و ورودی دوم ایستگاه مدافعان سلامت، بیان کرد: تیم جدید مدیریتی مترو تهران انگیزه بسیاری برای ایجاد تحول و تسریع در ارائه سرویس دهی به شهروندان دارد. همه همدل هستند تا با یک حرکت جهادی، خدمات بیشتری به مردم ارائه دهند. امیدوارم که در سال جدید شاهد سرعت گیری پروژه‌های مختلف حوزه حمل و نقلی باشیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: همچنین امیدوارم که همه شهروندان ساکن در اطراف این ایستگاه از خدمات ایستگاه مترو گفتگو بهره مند شوند.

به گفته شفیعی؛ پایانه اکباتان یکی از پایانه‌های موثر مترو تهران است که حداکثر ظرف ۴۵ روز آینده یا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: علاه بر تلاش برای اجرای خطوط باقی مانده ۸ تا ۱۱ مترو، باید بازنگری در هزینه‌های زائد صورت گیرد چراکه می‌توان با یک بازنگری در طراحی و استفاده از فناوری‌های جدید تا ۳۰ درصد هزینه‌ها را کاهش داد.

انتهای پیام/

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر: 19276

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =