میزبانی جشنواره بادبادک‌ها از جمعی از کودکان کار

جشنواره بادبادک‌ها در راستای طرح‌ استقبال از بهار و به‌مناسبت فرارسیدن نوروز ١۴٠١ در باغ موزه مینیاتور با حضور شانزده کودک کار برگزار شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٨، فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اجرای جشنواره بادبادک‌ها در راستای طرح‌ استقبال از بهار و به‌مناسبت فرارسیدن نوروز ١۴٠١ در باغ موزه مینیاتور و با حضور شانزده کودک کار برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره که با هدف ارتقاء روحیه نشاط شهروندی، برگزار شد، ۱۲۰ نفر از کودکان با همکاری و تعامل کانون‌های کودک با همراهی مادران و مادربزرگ‌های خود با ساخت بادبادک در این جشنواره شرکت کردند.

شهردار منطقه ۸ به اجرای برنامه‌های شاد و زنده در این روز اشاره کرد و ادامه داد: علاوه بر ایستگاه‌ها و غرف سلامت و کارآفرینی، اجرای نمایش‌های عروسکی، ایستگاه‌های نقاشی و کاردستی، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان با موضوع حفظ محیط زیست، اجرای موسیقی های محلی، ایستگاه‌های آموزشی مدیریت پسماند و... از جمله برنامه‌هایی اجرایی در این جشنواره بود. 

گفتنی است؛ جشن استقبال از بهار منطقه۸ با هدف ایجاد همدلی و همراهی بین شهروندان در سال جدید، ایجاد فضای عمومی شاد در بین خانواده ها و اهالی منطقه در باغ موزه مینیاتور اجرا شد و شش بادبادک برتر که بیشترین مسافت را طی کردند انتخاب و از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 19285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =