پیشگیری از خطرات طوفان با آماده‌باش عوامل خدماتی

کوه‌نژاد گفت: از قبل هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم جهت مقابله با طوفان و پیشگیری از خطرات احتمالی با نواحی سه‌گانه و فضای سبز منطقه انجام گرفته بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، ابراهیم کوه نژاد معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، با اشاره به وقوع طوفان عصر روز گذشته گفت: جهت تامین آسایش رفاه حال شهروندان، عوامل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری منطقه در ایام تعطیلات نوروز نیز آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی افزود: از قبل هماهنگی ها و پیگیری های لازم جهت مقابله با طوفان و پیشگیری از خطرات احتمالی با نواحی سه گانه و فضای سبز منطقه انجام گرفته بود.

کوه نژاد با اشاره به طوفان روز گذشته، اظهار کرد: به محض شروع توفان، عوامل خدماتی در سطح نواحی سه گانه به گشت زنی مشغول بودند. در پی این توفان 14 اصله درخت دچار آسیب دیدگی شدند که عوامل خدماتی در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و جمع آوری سرشاخه های درختان آسیب دیده اقدام کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه، آسیب مالی و جانی به شهروندان وارد نشد که جا دارد از نیروها و عوامل خدمات شهری که شبانه روز در حال تلاش و خدمت رسانی به شهروندان هستند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: 19400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =