بازدید از مرکز تحقیقات فضای سبز و ایستگاه‌های آتش نشانی منطقه ۱۷

در ادامه بازدیدهای نوروزی، شهردار منطقه ۱۷ و مدیران شهری از مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه و ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در منطقه، بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری‌ منطقه۱۷ ، رضا شنگی شهردار منطقه۱۷ به همراه تعدادی از مدیران شهری با حضور در بوستان بهاران از مرکز تحقیقات، آموزش و ‌مشاوره فضای سبز بازدید کردند.

صیفوری مدیر این مرکز با ارائه گزارشی به شهردار منطقه گفت: در این ایام با تولید حشرات مفید، برای مبارزه با آفات اقدام کرده ایم.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های این مرکز، تولید محتوا درباره موضوعات مرتبط با محیط زیست است و  سال گذشته ۱۰ مقاله علمی به چاپ رسانده‌ایم. در دوسال اخیر تحقیقاتی بر روی آفت چوبخوار و پوستخوار انجام‌ داده ایم.

مدیر این مرکز تصریح کرد: یکسری فعالیت‌ها روی خاک کارهای فیزیکی همچون نایلون کشی به صورت ترکیبی انجام شده تا از بروز و افزایش هجوم آفات جلوگیری شود. پس از آفت سفیدبالک، معضل آفت چوبخوار و پوستخوار است که این آفت را در خیابان برادران شهید حسنی کنترل کردیم.

صیفوری در ادامه گفت: در بحث مبارزه با آفت سفید بالک، منطقه ما جزء مناطقی است که با آب شویی مداوم و رول زرد اقدامات لازم را آغاز کرده و  به طور مستمر این آفت را رصد می‌کنیم تا حالت تهاجمی آن را کنترل کنیم.

در ادامه بازدیدهای نوروزی،  شهردار منطقه و مدیران شهری از ۳ ایستگاه آتش نشانی مستقر در منطقه ۱۷ بازدید کردند و با فرماندهان و آتش‌نشان‌های این ایستگاه‌ها دیدار و گفت‌وگو کردند و ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی آنها، نوروز باستانی را تبریک و شادباش گفتند.  

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 19432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =