سفره هفت‌سین به یاد شهدا در ایستگاه‌های متروی تهران

به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس، سفره‌های هفت‌سین که رزمندگان جنگ تحمیلی در جبهه‌ها پهن می‌کردند در ایستگاه‌های مترو پهن شد.

به گزارش شهر، سید محمد نقیب سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسب نوروز در بیش از ۲۰ ایستگاه متروی تهران سفره‌ هفت سین پهن شد که اغلب آنها با الهام از هفت‌سین‌هایی که رزمندگان در دوره هشت سال دفاع مقدس پهن کرده بودند، تزیین شدند.

نقیب با اشاره به اینکه به مناسبت استقبال از نوروز، برنامه «لبخند بهار» نیز در ایستگاه‌های منتخب اجرا شد تصریح کرد : در این برنامه گروه‌های هنری در غالب دو شخصیت عمو نوروز و ننه سرما و با اجرای برنامه‌های متنوع، آمدن نوروز و فصل بهار را به مسافران شهر زیر زمینی نوید دادند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این برنامه ۱۱ گروه هنری فضایی شاد را برای مردم در مترو فراهم کردند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نقیب ادامه داد: ویژه‌برنامه‌های «آوای سرزمین من» از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران بود که گروه‌های هنری از نواحی مختلف همچون آذربایجان، خراسان و یک گروه از کشور افغانستان با اجرای قطعات نوروزی در ایستگاه‌های مترو به اجرای برنامه پرداختند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲
کد خبر: 19451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =