نوسازی معابر منطقه ۱۷ در بهار طبیعت

شنگی گفت: در ادامه طرح استقبال از بهار و در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ و اوایل هفته ابتدایی سال جدید، پروژه های تخریب و نوسازی انهار فرسوده و مرمت و آسفالت ریزی معابر سطح منطقه انجام گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در معابر منطقه، گفت: در ادامه طرح استقبال از بهار و در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ و اوایل هفته ابتدایی سال جدید، پروژه های تخریب و نوسازی انهار فرسوده و مرمت و آسفالت ریزی معابر سطح منطقه انجام گرفت.

وی افزود: عملیات پیاده روسازی در کوچه مکاری واقع در خیابان قدرت پاکی، ناحیه یک، به طول ۳۷۸ متر مربع انجام شد. انهار قدیمی کوچه‌های کریمی نژاد، جعفری و علیها واقع در خیابان لقمان حکیم، ناحیه یک ،جمع آوری و تبدیل به کانیو کتابی به طول ۵۴۰ متر طول شد. سپس آسفالت قدیمی این کوچه ها جمع آوری و با ۴۵۰ تن آسفالت جدید به شکل روکش دستی مرمت شدند.

شنگی با اشاره به نهرسازی در معابر ناحیه ۲، تصریح کرد: انهار قدیمی کوچه‌های بابالویی، پیشگر و طحانپور واقع در خیابان داوود سلامت جمع آوری و تبدیل به کانیو کتابی به طول ۴۴۵ متر طول شد و روکش آسفالت با عرض میانگین ۵/۵ متر به شکل دستی و ۴۰۰ تن آسفالت، انجام شد. همچنین انهار قدیمی کوچه ایثارگران و بی نام واقع در خیابان زمزم به طول ۱۸۰ متر طول جمع آوری و ۹۰ متر طول جدول کشی شد.

شهردار منطقه ۱۷  گفت: آسفالت‌ریزی کوچه‌های مصباح، آقامیری، رودیان و عاطفی واقع در خیابان عبید زاکانی با ۶۷۳ تن آسفالت انجام گرفت. انهار کوچه‌های جعفری و آجودانی واقع در خیابان‌های داوود سلامت و فتحی مرمت شدند، همچنین در ضلع شمالی خیابان برادران مقدم به طول ۳۵۰ متر طول کانیو جانبی احداث شد.

وی با اشاره به آسفالت‌ریزی معابر ناحیه ۲ گفت: کوچه‌های احسانی و آجودانی در خیابان عیوض خانی و وفایی و کوچه زیارتی در خیابان برزو و کوچه قدرت الله اصلانلو و قاصد در خیابان زمزم با ۶۱۵ تن آسفالت، مرمت شدند.

شنگی اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان برادران مقدم که در محدوده ناحیه ۱ و ۳ واقع شده است، تبدیل به یک نقطه ناامن برای عابرین و خودروها شده بود و شرایط مناسبی برای تردد عابرین پیاده نداشت، پیاده رو احداث شد که در این عملیات، یک نهر کناری به صورت کانیو جانبی به متراژ  ۳۷۰ متر طول و تک جدول به متراژ ۱۰۰ متر طول احداث شد.

وی افزود: در این عملیات خیابان مقدم عریض شد و پیاده روسازی از نوع تیپ ۴ یعنی تلفیقی از بتن و کف پوش مخصوص نابینایان، انجام گرفت. ۷۰۰ متر طول از این پیاده رو در محدوده ناحیه ۳ و به عرض ۲ متر و هزار و ۲۰۰ متر طول از این پیاده رو در ناحیه ۲ و به عرض ۲ متر است.

شهردار منطقه ۱۷ اظهار کرد: لاین کندرو بزرگراه آیت الله سعیدی با حدود ۶۰ تن آسفالت، دوربرگردان انتهای خیابان یافت آباد با حدود ۵۰ تن آسفالت و قسمت تراش خورده بزرگراه شهید چراغی واقع در ناحیه ۲ با حدود ۶۰ تن آسفالت، مرمت و آسفالت ریزی شد.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 19515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 0 =