گل به‌خودی اصلاح‌طلبان با نقد یک مجسمه شهری

در حالی برخی چهره‌های فرهنگی اصلاح‌طلب و شبکه‌های مجازی همسو با این جریان تلاش می‌کنند تا با ایجاد موج‌های رسانه‌ای به تخریب عملکرد مدیریت شهری تهران بپردازند که فراموش کرده‌اند، موضوعاتی را که دستمایه این تخریب قرار می‌دهند، به یادگار مانده از دوره مدیریت شهری آنهاست.

به گزارش خبرنگار شهر؛ این روزها برخی از لیدرها و چهره‌های فرهنگی اصلاح‌طلب با همراهی شبکه‌های مجازی سعی دارند تا با دستمایه قرار دادن موضوعاتی اجتماعی و فرهنگی و المان‌های شهری اذهان عمومی را نسبت به تفکر مدیریت شهری مغشوش کنند.

آنها که تا کنون سوژه و موضوع مناسبی برای نقد برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی شهرداری تهران پیدا نکرده‌اند، این بار دست به دامن یک مجسمه شهری شده‌اند تا نوع تفکر مدیران شهری را نسبت به یک موضوع اجتماعی نقد کنند.

اما نکته قابل تامل این است که این لیدرهای اصلاح طلب بدون اینکه درباره سوژه انتخابی خود کمی تحقیق کرده و زمان نصب آن را در معابر پایتخت با یک جستجوی ساده در اینترنت بیابند، چشم بسته نقدهای مغرضانه، هدفمند و طراحی شده ای را در صفحه‌های شخصی خود در شبکه توئیتر روانه مدیریت شهری تهران کرده‌اند، غافل از اینکه شهروندان و مخاطبان صفحه‌های این افراد با این نقد کورکورانه، این چهره‌ها و شبکه گسترده رسانه‌های مجازی آنها را به ریشخند گرفته‌اند و این نقد را به خود این افراد وارد کرده اند.

این گونه نقدها توسط اصلاح‌طلبان تنها به این مورد ختم نمی‌شود، چندی پیش نیز درباره فروش و تخریب عمارت اقدسیه یا همان خانه شهرداران نیز با توجه به نقدهایی که نسبت به این عملکرد مدیریت شهری سابق شهری شده بود، شهردار سابق در مصاحبه‌ای اعلام کرد که حکم تخریب در این دوره مدیریت شهری صادر شده است که با پیگیری رسانه‌ها برخلاف این ادعا ثابت شد که پرونده این عمارت زیبا که معماری آن واجد ارزش بود در آخرین روزهای دوره گذشته مدیریت شهری بسته شده یود. همچنین می‌توان به انتشار گسترده فیلم ضرب و شتم دستفروشان توسط ماموران شهرداری و یا بدرفتاری با کودکان کار اشاره کرد که سعی داشتند تا این رفتارها را به این دوره مدیریت شهری نسبت دهند این در حالی بود که تمامی این اتفاقات در دوره گذشته مدیریت شهر تهران روی داده بود.

چرا که مجسمه‌ای که یک خانواده دارای سه فرزند را سوار موتور نشان می‌دهد و چهره‌های اصلاح‌طلب این مجسمه را نماد «فرزندآوری» و تبلیغ شهرداری تهران در قالب المان‌های شهری توصیف کرده‌اند، در زمان مدیریت مدیران اصلاح‌طلب در شهر تهران ساخته و در یکی از خیابان‌های شهر تهران نصب شده است.

به نظر می‌رسد که لیدرهای اصلاح طلب اگر می‌خواهند عملکرد شهرداری تهران را نقد کنند، بهتر است تا کمی مطالعه درباره موضوعات انتخابی کنند تا گل به خودی نزنند!

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: 19518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =