اجرای ۸۶ قطعه فرش گل در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ۸۶ قطعه فرش گل‌های بهاری در حاشیه بزرگراه‌های بسیج، محلاتی، امام علی(ع) و بوستان‌های این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمدامین سالاری‌پور درباره برنامه‌های آذین‌بندی بوستان‌ها با آغاز فصل بهار، گفت: همزمان با آغاز فصل بهار، بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع فرش گل‌های بهاری زینت بخش بزرگراه‌ها و بوستان‌های منطقه شده‌اند تا شهروندان ساکن، مسافران و گردشگران نوروزی حال و هوای این فصل را به خوبی احساس کنند.

سالاری پور افزود: بخشی از این طرح در بوستان‌ها و میادین مهم و بخشی نیز در مسیرهای عبوری از جمله حاشیه بزرگراه‌های بسیج، امام علی(ع) و شهیدمحلاتی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه این منطقه با وجود اماکن تاریخی و باستانی یکی از مقاصد گردشگران نوروزی است، گفت: بوستان‌های سلیمانیه، چهارصد دستگاه، سهند، آلاله، ترنج، آبان، ارتباطات، ائمه اطهار، فتح، محلاتی و سمیه از جمله بوستان‌های مزین به فرش گل‌های بهاری هستند.

شهردار منطقه ۱۴ یادآور شد: ایام نوروز فرصت مغتنمی است تا شهروندان از زیبایی‌های شهر بهره ببرند و لحظات شیرینی را برای خود و خانواده به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: 19519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =