برگزاری ویژه‌برنامه «نوروزگاه» در ۵ نقطه پایتخت

سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در ۵ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با نوروز ۱۴۰۱ و مطابق نوروز سال‌های گذشته، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ویژه‌برنامه «نوروزگاه» را همزمان با ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۵ نقطه شهر تهران برگزار می‌کند. 

این برنامه تا ۱۳ فروردین ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ در فرهنگ‌سرای رازی، فرهنگ‌سرای خاوران،فرهنگ‌سرای اشراق، فرهنگ‌سرای بهمن و باغ‌موزه قصر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

اجرای رادیو نوروزگاه، برپایی کارگاه ساخت کاردستی، برپایی ایستگاه‌های هنری (سفال، نقاشی، خط، طراحی و نقاشی، معرق، مشبک، رزین، خراش روی فلز و حکاکی روی چرم)، اجرای خیمه شب بازی، برپایی ایستگاه مبادله کتاب، اجرای موسیقی، برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات شهرستان‌ها، برپایی ایستگاه‌های تفریحی ورزشی، برپایی ایستگاه‌های کودکانه، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی، اجرای موسیقی اقوام ایرانی، اجرای بازی‌های بومی و محلی و برپایی نمایشگاه کتاب از بخش‌های پیش‌بینی‌شده در «نوروزگاه» است. 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی‌های زیر مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند. 

فرهنگ‌سرای اشراق: فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره.

فرهنگ‌سرای رازی: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی.

فرهنگ‌سرای خاوران: خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد.

فرهنگ‌سرای بهمن: میدان بهمن، خیابان شهید وفایی.

باغ‌موزه قصر: خیابان شریعتی، خیابان شهدای ناجا

انتهای پیام 

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
کد خبر: 19562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =