اتمام طرح لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر در منطقه ۱۶

در راستای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان، در طرح استقبال از بهار ترمیم به موقع آسفالت معابر، عملیات بهسازی و لکه‌گیری آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی محلات نه‌گانه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶، سید مرتضی روحانی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت این موضوع گفت: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمران و سازمان عمران، با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های احتمالی، تداوم خواهد داشت.

او با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر یکی از عوامل بسیار مهم و شاخص تاثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی موثر است.

احمدیانی معاون فنی و عمران منطقه نیز در این باره خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه درون شهری شود.

او ادامه داد: در دستور العمل ابلاغی طرح استقبال از بهارسال ۱۴۰۱، توجه ویژه ای به افراد دارای معلولیت شده است و حوزه معاونت عمران منطقه با بهره گیری از اطلاعات موجود در سامانه های مردمی (۱۸۸۸،۱۳۷ و... ) و استفاده از اطلاعات معتمدین و بازدیدکارشناسان متخصص نواحی شش گانه از ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۰ نسبت به برداشت اطلاعات و رفع معضلات عمرانی معابر اقدام کردند که این عملیات شامل لکه گیری هندسی آسفالت معابر، مرمت انهار و جداول و همسطح سازی دریچه ها و اجرای آسفالت معابر بازسازی شده در بافت های فرسوده و مرمت نوار حفاری، ساماندهی پیاده روها و آسفالت رینگ و ورودی میدان ها وپل های سواره رو بزرگراهی، رفع موانع و زوائد فیزیکی پیاده روها، مرمت خطوط بساوائی ویژه نابینایان و رفع چاله ها و مرمت پیاده روها است. 

معاون فنی و عمران منطقه در پایان گفت: برای اجرای این طرح، با نهادهای خدماتی از قبیل ادارات آب، برق و مخابرات در خصوص الزام همسطح سازی دریچه های موجود در پیاده روهای معابر اصلی محلات نه گانه مکاتبات لازم به منظور هماهنگی هرچه بیشتر انجام شده است و رفع خرابی‌های سطح معابر با هدف ارتقا کیفیت زندگی و آماده سازی بستری مناسب جهت افزایش رضایتمندی شهروندان دارالشهدای دانش آموزی و ایجاد منظر بصری خوشایند برای ساکنان محلات کم برخوردار در دستور کار این معاونت قرار دارد.

انتهای پیام 

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 19577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =