لزوم زمینه‌سازی برای مشارکت فراگیر شهروندان تهرانی در مدیریت شهر

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدوارم بتوانیم در سال ۱۴۰۱ زمینه‌های مشارکت فراگیر شهروندان در برنامه‌ریزی و مدیریت شهر را فراهم کنیم و مردم، خود برای شهر خویش تصمیم‌گیرنده باشند.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر با تبریک سال نو و آغاز قرن جدید اظهار داشت: شهر، زیست بومی برای زندگی و رشد انسان‌ها به سمت تعالی و کمال و شکوفایی استعدادها در عرصه فردی و اجتماعی است و این رشد هنگامی میسر می‌شود که همگی در فرایند مدیریت شهر نقش‌آفرین بوده و دارای احساس مسئولیت جمعی باشند.

مظفر تعریف ساز و برگ مناسب به منظور مشارکت مستقیم شهروندان در عرصه سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و دخیل کردن‌ ایشان حتی در اجرای پروژه‌ها را از دغدغه‌های خود در این دوره شورا برشمرد و تاکید کرد: اینکه چه مسئله‌ای اساسا در دستور کار شورا و مدیریت شهری قرار بگیرد و ایده‌ها و راه حل‌های نخبگان و مردم  در فرایند جمع‌سپاری مسائل شهر احصاء شود، گام موثری در جهت نیل به شهری در مسیر پیشرفت پایدار است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا ابراز امیدواری کرد که در سال جدید، شورای شهر تهران زمینه‌های بیشتر مشارکت فراگیر شهروندان در برنامه‌ریزی و مدیریت شهر را فراهم کند تا مردم خود برای شهر خویش تصمیم‌گیرنده باشند.

انتهای پیام/

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
کد خبر: 19583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =