بوستان‌های منطقه ۲ آماده میزبانی از شهروندان در روز طبیعت

بوستان‌های فرامنطقه‌ای و محلی منطقه۲ همزمان با نزدیک شدن به روز طبیعت، آماده میزبانی از شهروندانی هستند که فضاهای تفریحی این منطقه را برای گذراندن روز پایان تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی،شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به وجود بوستان های متعدد فرامنطقه ای، محلی و فضای سبز شهری ، هر ساله میزبان تعداد زیادی از شهروندان تهرانی هستیم و برهمین اساس با هماهنگی معاونت خدمات شهری منطقه ،بوستان ها آماده حضور شهروندان شد.
وی افزود: به منظور آماده سازی بوستان ها ، اقداماتی همچون تامین روشنایی ،ایمن سازی آب نما ،زمین بازی کودکان ،معابر ،وسایل بازی و ورزشی بوستان ها ،بهسازی سرویس بهداشتی و... انجام شده است.
وی افزود:هماهنگی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مهمانان روز طبیعت در بوستان های نهج البلاغه،پرواز،۱۸ هکتاری، و… صورت گرفته و پیش بینی می‌شود امسال اماکن تفریحی گردشگری و فضای سبز منطقه  نسبت به سالهای گذشته، پذیرای جمعیت بیشتری از مراجعه کنندگان باشد.
صالحی افزود: بوستان گردشگری نهج البلاغه با ۳۵ هکتار وسعت بزرگترین بوستان دره ای کشور است که علاوه بر قابلیت های اکوسیستمی، به لحاظ برخورداری از امکانات متنوع تفریحی و ورزشی به یکی از نقاط گردشگری و تفریحی  شهر تهران تبدیل شده است.
وی بابیان اینکه هماهنگی لازم با هلال احمر، اورژانس تهران و آتش نشانی برای ارائه خدمات مرتبط به شهروندان بعمل آمده است، گفت: استقرار مخازن زباله در مقابل در ورودی بوستان ها ، آماده سازی نمازخانه در بوستان های بزرگ و فرامنطقه ای ،نصب اجاق های سیار ، توزیع کیسه زباله برای فرهنگ سازی در میان گردشگران، همچنین نصب پلاکارد در بوستان‌های سطح منطقه با هدف اطلاع رسانی به گردشگران از جمله تمهیدات لازم درروز طبیعت است.

انتهای پیام

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 19612

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =