قول مساعد رئیس جمهور برای پرداخت بدهی دولت به مترو

با توجه به فعالیت حضوری دانشگاه‌ها و مدارس پس از تعطیلات نوروز و لزوم خدمات‌رسانی مناسب حمل‌ونقل عمومی به شهروندان، دو نماینده مجلس شورای اسلامی صبح روز چهارشنبه ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از ایستگاه‌های متروی تهران بازدید کردند.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه؛ مجتبی رضا خواه و مالک شریعتی نیاسر نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه ۱۰ فروردین با حضور در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مرکز فرمان و ایستگاه‌های مترو بازدید کردند تا از نزدیک در جریان مشکلات، کمبودها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این مجموعه قرار گیرند.
در حاشیه این بازدید مجتبی رضا خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات حمل‌ونقل عمومی به‌خصوص مترو در تهران اهمیت زیادی دارد اما متأسفانه در سال‌های گذشته بحث سرمایه‌گذاری در این زمینه دچار مشکل بوده است که امیدواریم حل شود.
مالک شریعتی نیاسر نیز با تاکید بر اهمیت تأمین بودجه مناسب برای تعمیر و نگهداری مترو و ارتقا سطح خدمات در آن گفت: نمایندگان تهران از سال گذشته پیگیر پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری در بخش حمل‌ونقل عمومی هستند و در دیداری که با رئیس‌جمهور داشتیم قول گرفتیم این موضوع محقق شود.
مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس برای بازدیدی که از متروی تهران و حومه داشتند گفت: این بازدیدها کمک می‌کند تا مشکلات و حمایت‌هایی که برای ارتقا سطح خدمات در متروی تهران نیاز است دیده شود. ما در شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با تمام توان پیگیر هستیم تا اتفاقات خوبی برای مردم و شهر شکل بگیرد.

نمایندگان مجلس پس از بازدید از ایستگاه‌های مترو، با حضور در شرکت واگن‌سازی تهران در جریان کار اورهال قطارها و ساخت قطار ملی نیز قرار گرفتند.

انتهای پیام

۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
کد خبر: 19636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =