آماده‌باش عوامل اجرایی به منظور استقبال از شهروندان در روز طبیعت

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۱ تهران گفت: کلیه عوامل اجرایی و خدمات شهری در حالت آماده باش هستند و تمهیدات لازم اعم از پاکسازی و جمع‌آوری پسماند و توزیع کیسه زباله در نظر گرفته شده است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهردای منطقه۱۱، مهدی احمد مهرابی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن اشاره به آمادگی کلیه بوستان های این منطقه برای پذیرایی و حضور مهمانان نوروزی برای جشن گرامی‌داشت روز طبیعت در سیزدهمین روز از فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرد: کلیه عوامل خدمات شهری و اجرایی منطقه به منظور استقبال از شهروندان در بوستان ها در حالت آماده باش هستند و تمهیدات لازم اعم از پاکسازی و جمع آوری پسماندها در معابر و بوستان ها، نظافت مستمر محل تردد شهروندان و توزیع کیسه های زباله تجزیه پذیر برای رسیدگی و ارایه خدمات به شهروندان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: به منظور آمادگی و حفظ ایمنی شهروندان در روز طبیعت، ۶ محل پر تردد برای استقرار خودروهای آتش نشانی در نظر گرفته شده است.

مهرابی خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس نیز در ۴ نقطه از محورهای پر تردد منطقه۱۱ به منظور حفظ ایمنی و پیشگیری از انفاقات مستقر می شوند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ گفت: با همکاری یگان حفاظت شهرداری تهران و عوامل انتظامی هماهنگی های لازم به عمل آمده تا موضوعات امنیتی نیز مورد توجه قرار گیرد و شهروندان ساعات خوشی را در بوستان های منطقه۱۱ سپری کنند.

مهرابی ضمن اشاره به همکاری های لازم با مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران اظهار کرد: طی توافقات به عمل آمده با این مرکز، در سه بوستان رازی، دانشجو و دامپزشک نماز جماعت ظهر و عصر در روز طبیعت برگزار خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با رؤسای ادارات معاونت خدمات شهری منطقه۱۱، کلیه گشت های ۱۳۷ و اجرایی منطقه در روز طبیعت فعال هستند تا با بروز هرگونه موضوعی برای شهروندان ورود کنند و نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
کد خبر: 19666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =