آمادگی متروی تهران برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از آمادگی ناوگان مترو برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران، همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، مهدی شایسته اصل گفت: از ۱۴ فروردین ماه و با حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها و بازگشت ۱۰۰ درصدی کارمندان به محل‌ کار، قطعا شاهد افزایش قابل ملاحظه مسافران مترو خواهیم بود که تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به شهروندان در شهر زیرزمینی دیده شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: فاصله حرکت قطارها در خطوط مترو در حد امکان کاهش خواهد یافت و در ساعات اوج مسافر، پیش بینی شده است تا قطارهای فوق العاده‌ اعزام شوند تا سفرهای مردم مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه حفظ رضایت شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی به خصوص مترو نیازمند سرمایه‌گذاری مناسب در این زمینه است، گفت: برای تأمین قطعات و واگن های مورد نیاز خطوط متروی تهران و همچنین انجام تعمیرات اساسی برنامه ریزی خوبی در ماه های اخیر انجام شده است.

شایسته اصل افزود: در سال گذشته شورای شهر تهران ردیف بودجه‌ای مناسبی را برای مترو پیش بینی و مصوب کرد که البته با انباشت مشکلاتی که از سال‌های گذشته باقی مانده است باید به مرور زمان به یک نقطه مطلوب در حوزه تأمین واگن و قطعات مترو برسیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ادامه داد: علاوه بر این، خرید واگن نیز در دستور کار قرار دارد که با حمایت دولت و تلاش شهردار تهران قرار است ۶۳۰ واگن به این ناوگان افزوده شود و در صورت پرداخت ۱۵ درصدی پیش پرداخت در دولت، امیدواریم این واگن‌ها امسال به شرکت مترو اضافه شوند.

انتهای پیام/

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
کد خبر: 19674

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =