آمادگی ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره‌بار برای ارائه خدمات در ماه مبارک رمضان

همزمان با ۱۳ فروردین (روز طبیعت)، محوطه ۲۷۰ هکتاری و فضای سبز مجموعه میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران، از اولین ساعات بامداد امروز میزبان شهروندان است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی، میدان مرکزی میوه و تره بار تهران برای میزبانی از شهروندانی که این محل را برای گذراندن اوقات خود در روز طبیعت انتخاب کرده‌اند، آماده شده بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های به عمل آمده، نیروهای خدمات شهری و فضای سبز این مجموعه، نسبت به آماده‌سازی، پاک‌سازی و رفت و روب این محل در طول روز و نظافت مرتب و تخلیه مکرر مخازن زباله میدان مرکزی در روز طبیعت، اقدام می‌کنند.

گفتنی است نیروهای خدماتی میدان مرکزی، ضمن خوش‌آمد به خانواده‌های حاضر در این محل، نسبت به توزیع نایلکس برای قرار دادن زباله‌ها اقدام کردند.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، با اعلام اینکه مردم نباید دغدغه‌ای در تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود داشته باشند، گفت: تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است و ۲۶۲ میدان و بازار میوه و تره بار تهران برای استقبال از ماه مبارک رمضان و خدمات‌رسانی به شهروندان در این ماه عزیز، آمادگی دارند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به رفتار شایسته و توام با حُسن خُلق کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار با عموم شهروندان از جمله روزه‌داران عزیز افزود: اگر چه به همکاران خود اعتماد داریم اما به منظور افزایش اطمینان خاطر مردم عزیزمان از آغاز ماه مبارک رمضان، نظارت بر فعالیت میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می‌یابد.

فصاحت با اشاره به اینکه قیمت مناسب و کیفیت مطلوب محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، دو اصلی است که در ایام ماه مبارک رمضان به صورت ویژه مورد توجه قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: مدیران میادین و ناظران کنترل کیفی با دقت و جدیت مضاعف بر رعایت نرخ‌های مصوب و مرغوبیت اقلامی که در این مراکز عرضه می‌شوند، نظارت می‌کنند تا شهروندان در این ماه عزیز، ملزومات مورد نیاز خود را با آرامش و به سهولت از میادین تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مسئول برای تأمین کالاهای تنظیم بازار، مواد پروتئینی، برنج و دیگر محصولات مورد نیاز مردم تهران در ماه مبارک رمضان، تأکید و خاطرنشان کرد: به منظور تأمین اقلام و کالاهایی همچون خرما، قند و شکر، روغن، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، حبوبات و لبنیات که مصرف آنها در این ایام افزایش می‌یابد، از قبل پیش‌بینی کرده‌ایم و مراجعه‌کنندگان و روزه‌داران عزیز می‌توانند این محصولات و سایر ملزومات مورد نظر خود را از این مراکز تهیه کنند.

گفتنی است، میادین میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان، روزهای شنبه تا پنج‌شنبه صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه و روزهای جمعه نیز از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ ظهر، باز بوده و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

انتهای پیام /

۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: 19691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =