تقدیر از شهرداری تهران برای برنامه نوروزی برای کودکان کار و ایتام/ باید در مسیر امیدبخشی و حل مشکلات مردم حرکت کنیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: درآمد شهرداری تهران تا پایان سال از ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد، در حالی که پیش‌بینی‌ها تحقق ۲۸ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان بود که این مسأله نشان می‌دهد اعتماد عمومی نسبت به تصمیم شورا و شهرداری افزایش یافته و چشم‌انداز خوبی را برای آینده شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری در ابتدای پنجاه و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خوشبختانه حال عمومی مهدی چمران روبه بهبود است، اظهار کرد: اخبار خوبی در این زمینه به ما رسیده و به زودی از آی سی یو خارج خواهند شد و امیدواریم به زودی به عنوان شاگرد در خدمت ایشان باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سال نو را با حدود ۵۰۰ نفر از ایتام و و کودکان کار آغاز کردیم، یادآور شد: شهرداری برنامه خوبی را برای این عزیزان برگزار کرد که نمایانگر رویکرد شورای شهر و شهرداری جدید است و امیدوارم به روزی برسیم که کودک کار نداشته باشیم و ایتام احساس نکنند که پدر ندارند و غم خود را فراموش کنند که عملکرد شهرداری در این زمینه قابل تقدیر است.

سروری ضمن تشکر از شهرداری تهران به علت اجرای برنامه‌های خوب استقبال از بهار نیز گفت:‌ ان‌شاءالله هر چه بیشتر شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم و دست به دست هم بتوانیم روزهای بهتری را رقم زنیم.

وی خاطرنشان کرد: برآیند کشور از جریان انقلاب از نظر مقام معظم رهبری برآیند مثبتی است و آن چیزی که رهبر معظم انقلاب از همه نیروهای انقلابی خواستند این است که در راستای امید بخشی حرکت کنند چراکه استراتژی دشمن سیاه نمایی است و ضعف ها را بزرگ نمایی می کنند و در بین مردم در خصوص عملکرد رو به رشد دولت، مجلس انقلابی، شورای اسلامی شهر و شهرداری ایجاد یاس و ناامیدی می کنند.

سروری ادامه داد: وظیفه ما این است که جامعه را در مسیرهای واقعیت ها و امیدبخشی حرکت دهیم و امسال در مسیری باشیم که مشکل مردم حل شود. مسیر دنیا تغییر کرده و مشکلات از شرق به غرب در حال حرکت است و در فضای موجود کشوری موفق خواهد بود که بتواند مدیریت خوبی داشته باشد و در حال حاضر بحث مدیریت سال و ماه نیست و باید لحظه ها را مدیریت کرد.

نایب رئیس شورای شهر تصریح کرد: تغییرات جهان و سرعت آن به گونه ای است که مدیریت رسیدن به منافع ملی در کشورها مدیریت لحظه هاست و اگر کنش گر فعالی نباشیم کنش گر منفعلی خواهیم بود و منافع ملی را با تحقیر مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد زوال سعودی و گل کردن جریان مقاومت هستیم، گفت: با توجه وضعیت بین روسیه و اوکراین، اگر درست برنامه ریزی کنیم شکوفایی استعداد و حرکت هوشمندانه خواهد بود و نمی توان در چنین شرایطی، کشور را سنتی اداره کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اظهار کرد: درآمد شهرداری تهران تا پایان سال پیش از ۳۵ هزار میلیارد تومان عبور کرد و در حالی که پیش‌بینی‌ها تحقق ۲۸ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان بود.

سروری گفت:‌ این مسأله نشان می‌دهد اعتماد عمومی نسبت به تصمیم شورا و شهرداری افزایش یافته و چشم‌انداز خوبی را برای آینده ان‌شاءالله شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 19709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =