خدمت‌رسانی هزار نیروی شهرداری منطقه ۱۵ به شهروندان در سیزده به در

شهردار منطقه ۱۵ گفت: بیش از هزار نفر از کارگران خدماتی، فضای سبز و محیط زیست در نخستین سیزده به در قرن به شهروندان حاضر در بوستان ها و تفرجگاه نرجس خاتون(س) ارائه خدمت کردند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سیدمهدی صباغ با اعلام خبر فوق افزود: با استقرار و خدمات رسانی این نیروها برای انجام خدمات نظافت، رفت و روب و نگهداشت بوستان های منطقه همزمان با روز طبیعت، شهروندان روز خوب و بدون مشکلی را در بوستانها و جنگل کاری های محدوده منطقه سپری کردند.

شهردار منطقه به هماهنگی برای حضور پلیس راهور و انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت در این محدوده اشاره کرد و ادامه داد: پلیس راهور، نیروهای انتظامی، آتش نشانی و اورژانس نیز در این روز در کنار نیروهای شهرداری مستقر شده و به شهروندان حاضر خدمات رسانی کردند.

او با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون(س) در ارتفاعات مسگرآباد همزمان با روز طبیعت به روی شهروندان بازگشایی شد، افزود: با تمهیدات لازم سه هزار خانواده تهرانی در این تفرجگاه حضور یافته و از امکانات آن بهره مند شدند.

صباغ اضافه کرد: این تفرجگاه به مساحت ۱۸۶ هکتار در محدوده مسگرآباد و مسعودیه قرار دارد و ظرف چند روز گذشته با خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده ایمن سازی شد تا در کنار دیگر بوستان های منطقه، پذیرای شهروندان در روز طبیعت باشد.

او درباره امکانات این تفرجگاه افزود: این محدوده دارای جاده آسفالت مناسب و دو سرویس بهداشتی است.

براساس این گزارش، این تفرجگاه پیرو بازدید معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و انجام مکاتبات مربوطه در سیستم اداری شهرداری به نام مادر بزرگوار امام زمان (عج)، نرجس خاتون سلام ا... نامگذاری و برای روز طبیعت آماده سازی شد.

انتهای پیام 

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: 19742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =