سهمیه طرح ترافیک ۱۴۰۰ خبرنگاران همچنان معتبر است/بررسی سهمیه‌ها ۲ ماه زمان نیاز دارد

معاون بهره‌برداری از سیستم‌های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران در مورد سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران همچنان معتبر است.

به گزارش شهر، عمار سعیدیان‌فر معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی شهرداری تهران، در مورد اعتبار سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران با تاکید بر اینکه همچون سنوات گذشته، تا زمانی که سهمیه  طرح ترافیک ۱۴۰۱ خبرنگاران اختصاص پیدا کند سهمیه طرح ترافیک سال ۱۴۰۰ آنان معتبر است، گفت: خبرنگاران تا ۳۰فروردین ماه فرصت دارند که  در سامانه «تهران من» ثبت‌نام خود را به صورت کامل به همراه بارگذاری مدارک، انجام دهند.

 وی با بیان اینکه برای بررسی مدارک و سپس تخصیص سهمیه تا ۲ ماه پس از اردیبهشت نیز زمان لازم است، افزود: البته تخصیص کارت بلیت خبرنگاری در زمان کوتاهتری انجام خواهد پذیرفت.

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران تاکید کرد: ثبت‌نام خبرنگاران در سامانه «تهران من» به معنای اختصاص سهمیه نیست و در صورت تایید مدارک خبرنگاری، باید از سمت رسانه مورد نظر با توجه به سهمیه تخصیصی، معرفی شوند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 19757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =